▣ 음악/팝송

Partners in Rhyme 외 14곡

쥬 니 2014. 5. 21. 09:55


 

 




 

 

  

 

 

 


 

 

  Partners in Rhyme 

 
 
Isla Grant  & Johnny McEvoy

 

 

We have traveled all so many roads together
Lay the stage in every kinds of weather
and the songs we're
singing our from our hearts
I'll start in every line
You and I, we're partners in rhyme
 
When I'm sad
I don't know what to do
That's the time I find
but my good friends are few
but I know you are there to listen
I know you are always take the time
You and I, we're partners in rhyme
 
You and I, we're partners in rhyme
always there for each other anywhere anytime
even though  we maybe far apart
You are always on my mind
You and I, we're partners in rhyme
  
and When nights of cold
and I'm on the road again
That's when I reminds and  think of you my friend
and I often prayed we'll meet again
somewhere down the line
You and I, we're partners in rhyme
 You and I, we're partners in rhyme
always there for each other anywhere anytime
even though  we maybe far apart
You are always on my mind
You and I, we're partners in rhyme
   

 

 

 

 

 
우린 수많은 길을 늘 함께 여행하면서
비가 오나 눈이 오나 무대에 섰고
마음에서 우러나는 목소리로 노래를 불렀지
이제 나는 출발할 모든 준비를 마쳤어
당신과 나는 운율처럼 참 잘 어울리는 동반자였는데

 

내가 슬픔에 빠져 친구조차 위로가
되어줄 수 없다는 걸 알게 되는 순간에
무엇을 어떻게 해야할지 몰라할 땐
당신은 곁에서 내 말에 귀를 기울이며
언제나 그 시간을 함께 해주었지
당신과 나는 운율처럼 참 잘 어울리는 동반자였는데

 

당신과 나는 운율처럼 참 잘 어울리는 동반자였지
우리가 어디에 있건 어느 때이건
항상 서로를 위해 우리는 함께 하였지
비록 우리가 멀리 떨어져 있는다 하여도
당신은 언제나 내 마음 속에 있을거야
당신과 나는 운율처럼 참 잘 어울리는 동반자야

 

친구야, 추운 밤들이 오고 내가 또다시 길을 떠나게 되면
난 널 떠올리고 널 생각할거야
낯선 거리를 걷다가도 저쪽 길 어디쯤에서
우리가 재회할 수 있기를 종종 기도했지
당신과 나는 운율처럼 참 잘 어울리는 동반자였는데

 

당신과 나는 운율처럼 참 잘 어울리는 동반자였지
우리가 어디에 있건 어느 때이건
항상 서로를 위해 우리는 함께 하였지
비록 우리가 멀리 떨어져 있는다 하여도
당신은 언제나 내 마음 속에 있을거야
당신과 나는 운율처럼 참 잘 어울리는 동반자지