▣ 음악/팝송

Endless Love - Mariah Carey & Luther Vandross

쥬 니 2012. 5. 15. 08:23




                                          




Endless Love

- Mariah Carey & Luther Vandross




My love

나의 사랑아


There's only you in my life The only thing that's right

내 삶엔 너밖에 없어, 이게 한가지 옳은일이지.


My first love

내 첫사랑


You're every breath that I take

너는 나의 호흡 이고


You're every step I make

너는 내가 갈곳이야.




And I
I want to share
All my love with you
내 가슴속 모든 사랑을 너와 함께 나누고 싶어
No-one else will do
아무도 못할일이지
And your eyes (your eyes, your eyes)
그리고 너의 눈은
They tell me how much you care
니가 얼마나 사랑하는지를 말해주지.


Oh, yes
You will always be

My endless love

너는 항상 내 마음속의 마지막 사랑이야.

 

Two hearts Two hearts that beat as one

두개의 심장이 하나처럼 뛰고있어


Our lives have just begun

우리의 삶은 방금 시작되었어,


And forever I'll hold you close in my arms

난 너를 영원히 내 품에 둘거야


I can't resist your charms

나는 너의 매력을 거부할 수 없어


And now I'll be a fool for you

내가 너에 미친 바보가 될게


 I'm sure you know I don't mind

알고있지 난 그런거 신경안쓴단걸


(No you know I don't mind) And,

yes You mean the world to me

너는 나에게 온 세상이야


 I know I've found in you My endless love

나는 너에게서 나의 마지막 사랑을 찾았어



And love
I'll be that fool for you
내가 너에 미친 바보가 될게


I'm sure that you know I don't mind
알고있지 난 그런거 신경 안쓴단걸


(Whoa, you know I don't mind)
Oh, yes
You'd be the only one
너는 나의 하나뿐인 사랑이야


'Cause No one can deny
This love I have inside
누구도 내 안의 이 사랑을 부정할수 없기 때문이야


And I'll give it all to you
나의 모든 사랑을 너에게 줄게



My love (my love, my love)
내사랑아


My endless love
나의 영원한 사랑아










'▣ 음악 > 팝송' 카테고리의 다른 글

Annie Laurie / Slim Whitman   (0) 2012.09.04
Celine Dion 노래모음  (0) 2012.07.26
Cerisiers Roses Et Pommiers Blancs - Yvette Giraud  (0) 2012.05.07
You Belong To Me - charlie Landsborough  (0) 2012.05.02
Vincent / Julio Iglesias   (0) 2012.04.12